fredag 29 juni 2018

Skura golv med sköljmedel

Om du blandar detta universalmedel med . Vad använder ni när ni skurar ? Mar argh, hur tvättar jag golvet ? Apr Hur torka laminatgolv? Vad är ditt bästa städtips? Mar För massa månader sen så spillde jag sköljmedel på golvet men orkade inte städa bort det av ren lathet.

Nu har jag dock märkt att sköljmedlet . Oct Jag använder INTE sköljmedel till klädtvätt och sånt utan enbart till städning. Mar Nina: Vad ska jag använda för medel för att skura golven , har genomgående parkett i hela lägenheten? Kan jag sedan använda samma på . Sluta genast lägga tid och energi på att skura och skrubba bort gamla matrester. Jun Det finns numera många sköljmedel som är märkta med Bra miljöval och dessutom rekommenderas av Astma och allergiförbundet, som t. Sköljmedel gör trasan antistatisk och då fastnar inte dammet. Funkar bra, men allra bäst är sköljmedel eller flytande tvättmedel.


Golven blir kanonfina av det.

Diskmedel skummar ofta för mycket tycker jag. Istället för golvrengöringsmedel posts Sep Era tips på städprodukter. Jul moppa på bästa sätt? May Kan man skura golvet med diskmedel? Att bara hälla på sköljmedel gör att det blir för mycket, vilket gör tyg . Jag brukar faktiskt skura golvet två varv.


Först med vanlig såpa och varmvatten och sen med en pyyytteliten skvätt . För en billig och säkrare alternativ , flytande sköljmedel för att göra ditt golv. Fukta en svamp mopp i sköljmedel blandningen och börja skura området av golvet. Damma av hyllor med svagt fuktad trasa och dra ner skräpet på golvet.


Tvätta aldrig trasorna i sköljmedel – sköljmedel gör trasan antistatisk och då fastnar . Själv använder jag Yes att skura i. Att tvätta och rengöra trägolv är behöver inte vara komplicerat. Med de här enkla tipsen och råden så får du snabbt ett skinande rent golv igen! Dec Sköt ditt golv rätt så håller det längre.


Men det gäller att veta vilket golv man har. Ett trägolv kan skötas på många olika sätt beroende på hur det . Feb Är du lika skadad som den här scarf´stanten eller nöjer du dig med doften som blir när du skurar , moppar golven ?

Mar Använd inte sköljmedel , då förstörs effekten. Rensa golvbrunnar och vattenlås och spola med hett vatten då och då. Vid stopp i avloppet kan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg