fredag 27 januari 2017

Möss i huset farligt

Skall leta reda på en katt så snart jag kan. Förutom att det är jävligt obehagligt och äckligt, är det farligt med möss i huset ? Ni som bor i hus , har ni möss ? Möss - Bli av med möss på vinden, i väggarna och i huset! Läs om musfällor och hur man blir av med möss i huset !

Om du redan har fått in möss i huset kan du försöka få bort dem på egen han enligt Anticimex. Köp en bra musfälla och ladda den med något . Villaägaren Magnus Skoglund i Karlstad såg något litet svart springa över golvet. Jag blev helt paff med förstod ju vad det måste vara, säger . Här får du värdefulla tips om hur du skyddar dig mot möss och förebyggande åtgärder för att förhindra möss i huset. Förra veckan hade jag massvis med möss i hela huset.


Så håller du huset fritt från möss och råttor - Grannliv grannliv.

Tydliga tecken på att det har kommit in möss och råttor i huset är. När det blir kallare utomhus söker sig både möss och råttor in till. På vinden i huset vid vackra Rogsjön placerade Brandin en låda fylld med . Antagligen är ett mus-år!


I skrivande stund har mössen (jag hoppas att det inte är råttor) fest i väggen bakom mitt huvud. Då jag precis blivit med hus är det här med . Vi har faktiskt fått bukt med dessa . Inte en mus i mitt hus eftersom jag har gett dem allt de söker utomhus! Min kropp ryser å jag klarar typ inte av att vara hemma. De hittade muslort på vinden och ett hål som mössen använde som port.


Att få in gnagare i huset är inte särskilt trevligt. Det viktigaste när man får in råttor eller möss är att hitta orsaken till att de kommer in. Om mössen kommit in i hus eller garage eller spannmålslager kan man bekämpa dem . Dagbladet): På samme måte som vi kan bli allergiske mot katter og hunder, kan vi også bli allergiske mot mus. Det er som oftest da mus som .

Med rätt sanering kan du bli av med problemen med råttorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg