fredag 10 februari 2017

Golvfärg garage biltema

Golvfärg , Glesfingsystem och Klarlack är en tvåkomponent vattendispergerad epoxifärg för betonggolv innomhus men kan även användas på golv av trä eller . Alcros Marmoflor Original håller för garage. Olika alternativ för garagegolv? Jag hade nog hellre valt biltemas 2k golvfärg , en epoxifärg som . Måla asfaltsgolv i garaget? Det kanske finns någon .

Har kollat på biltema , och med en snabb huvudräkning kommer jag. Ser sedan en färg som Beckers har, kostar c:a 3. Då jag har ett hyfsat stort garage på 120mså vill jag ju gärna hitta en billig färg som. Alltså, förslag på bra garage - allt källarkvalitet önskas.


Mitt golv är grymt bösigt och dammar så ma. Jag ska på biltema på lördag och funderar lite på deras. Jag har också epoxy (från Biltema ) på garagegolvet och är mycket nöjd med det, jag har väl. Biltemas golvfärg ska vara riktigt tålig å bra har jag hört.


I det hus vi ska flytta till finns ett fristående garage på betongplatta med omålat golv,.

Jag provade golvfärg med snygga flagor i. En arbetskamrat till mig använde samma färg i sitt garage. Mycket slitstark färg som räcker till ca m². I mitt förra garage hade st armaturer i taket (9xmeter) de tre.


Testfakta har jämfört kvalitet och . Har i mitt garage som jag isolerat ett nästan fläckfritt golv, tänkte att man ska passa på innan fläckarna. Röstar för epoxi- färg med sand som halkskydd! Blir starkare än betong och är det absolut bästa du kan ha i garage osv. Imorgon kommer mitt garage att vara färdigisolerat. Någon som vet någon bra färg att måla betonggolv med?


Förnya hemma lekande lätt! Vi har högkvalitativa färger för väggar, tak och golv. Välj mellan flera kulörer som tagits fram i samarbete med . Vi på K-rauta har roliga och spännande produkter att erbjuda dig som vill sätta lite . För tidigare silikatmålade ytor eller omålade ytor!


Tvättbar färg Tak- och väggfärg Helmtt vit täckfairg Lackfärg Inne V Vattebuien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg