torsdag 28 augusti 2014

Cerawand vilken storlek

Det här är den andra Cera Wand , den första slutade helt plötsligt fungera efter bara några . Apr Jag har sett flera frisörer använda Cera Wand tidigare och min. Hade dock velat äga ännu en större storlek :) Älskar att den inte har någon klämma, för där brukar håret bara fastna. Vilken är din favoritsminkning?


Ja det beror givetvis på vad för typ av lockar eller vågor du gillar.

En locktång i konform kan vara bra då . Sep Jag använder denna locktång från Cera Wand , har haft den i många år och jag älskar den! Cera Wand är en konformad locktång som även den blivit utsedd till bäst i test på. Sveriges största återförsäljare av CeraWand -snabba leveranser och öppet köp!


Jun Så här i efterhand kanske det hade varit smartare att ha en storlek. Oavsett vilken tjocklek man tar så kostar den 449:-, ett helt ok pris ifall ni . Aug Men har även tittat på en större kon som gör större lockar, t ex Cera Wand.

Det är ju absolut skillnad på pris…. Dec Tycker klippet är sjukt bra! Osäker på vilken jag ska välja! Sep Världens bästa locktänger, enligt mig, är av märket Cerawand.


Jag kunde inte bestämma storlek när jag köpte min Cerawand så det fick bli. Jag är ute efter en ny locktång, och jag har kikat in en locktång från Cera Wand. Aug En faktor som du också behöver ta hänsyn till när det gäller valet av locktång är vilken storlek du ska ha. Olika storlekar ger olika möjligheter . Se vilken locktång som blev Bäst i Test – Läs mer. Dess konform gör det enkelt att välja storlek på lockarna och ger dig möjlighet att endast locka . Gör som artisten och bloggerskan Marie Serneholt använd locktång från CeraWand ! Locktången jag använde är av märket Cerawand.


Instagraamandaastrand. Dec När jag ska fixa mitt hår och vill ha stora lockar som ser naturliga ut så använder jag min CeraWand – Ceramic Curling Iron med en diameter på . Så här fixar du de mjuka beach-lockarna som har blivit så populära och trendiga!

Reglerbar värme upp till 2C. På denna sida kan du ta del av de senaste testerna på locktänger och få reda på vilken som är bäst i test just nu. Allt för att du ska kunna skapa de perfekta . Jun Har fått många frågor om hur jag gör mina lockar och vilken. Som ni ser så använder jag min locktång från cerawand och den är verkligen jätte bra. Du kan lätt välja här vilken storlek på tången du vill ha då den finns i riktigt tjock och extra stor tång till en väldigt smal.


Ceras mest populära produkt är Cera Wand , en kontång i flera storle-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg