tisdag 12 december 2017

Butyltätning biltema

Ger en mycket tät och elastisk fog. För skarvar och genomföringar i hus, bil och båt (ovan vattenlinjen). Tätar i tak, skorsten, rännor, stuprör m. Produkter i samma kategori. Borde jag satsa på tex denna från biltema och smacka dit sedan värma på och sedan trycka ihop delarna ?

Jag har använt butyltätning art. Skruva loss dina plexirutor och gör rent bakom. Problemet är att denna fog . Jämför priser och läs recensioner på Byggmaterial. Det jag gjorde var att jag lade butyltätning på rutorna, sen skruvade jag.


Att silikon främjar rost är nytt för mig. Surprised Kommer prova biltemas butyltätning !

Det får inte finnas någon gammal tätningsmassa innan du lägger på nytt. Om du har silikon nu så måste du slipa rent . Vi använder cookies på våra webbplatser, för att identifiera din enhet så att vi kan skräddarsy din användarupplevelse. Du kan inaktivera alla cookies som redan . Har kikat lite på biltema , och hittade Polyuretantätning:.


Posts about biltema written by D Händig. En fixarblogg med småprojekt i kolfiber och glasfiber. Företagetsnamn BILTEMA SWEDEN AB . Kall tillämpad vit korrosionsskyddande band. Vid dörren hade butyltätningen krupit ut, vid ventilationsgallren till kylskåpet . Själv har jag testat bla byggplast som vakuumfolie med bra resultat, biltemas butyltätning på tub som tätning i vakuumpåsen, också helt ok men . Biltema redan i våras och i samband med.


Jag vet inte om den var dåligt monterad eller om butyltätning har släppt. Fram med svetsen och sen täta med butyltätning , underredsmassa och. När det gäller biltemas butyl så läste jag nån stans att den inte var så bra men.

Nu e det jag igen, jag använder s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg