söndag 10 december 2017

Takskena gardin ikea

Bakom varje gardin finns en gardinstång eller en gardinskena. Den, och hur du sätter upp den, är väldigt viktigt för att slutresultatet ska bli bra. Vill du förvandla ett lager gardiner till två? Då kan du komplettera med den här skenan.


Den stil du väljer på dina gardiner kommer prägla stämningen i rummet.

Hos IKEA hittar du många stilar, besök närmaste varuhus eller beställ online. Våra gardinstänger är också kompatibla med vårt sortiment av gardiner och rullgardiner. Genom att välja den perfekta kombinationen kan du sätta ett personligt . VIDGA gardingskenor är flexibla och kan skapa en fin inramning för dina fönster. Det finns ett annat budgetalternativ på IKEA. Men har satsat på takhängda gardiner överallt i vårt hus.


Idag ska jag som utlovat visa er hur jag satte upp mina gardiner från tak till golv.

Vet att Ikea och Ohlssons tyger har egna varianter. Ovan en pressbild från årets katalog från IKEA. Där har man också märkt att kunderna vill ha långa och höga gardiner hemma. Då funkar inte billiga smala plaststänger från Ikea tyvärr.


Det är Ikeas takskena , ingen aning om hur bra den är eller dålig, men det är ju inte så att vi ska . Gardiner gör en väldigt stor förändring! Det här med att hänga gardiner. Det kanske går av ren slentrian, samma gamla gardinstång som har hängt där år efter år till exempel. Tänk på att du inte behöver sy upp en gardin , man kan använda. Det trillar in frågor nästan dagligen både här, över mail och på instagram rörande mina gardiner.


Jag tänkte därför att jag . Varför inte testa att mixa en färgstark gardin med gardinstänger i mässing eller guld? JYSK erbjuder ett stort utbud av gardinstänger för att du ska kunna hitta . Kirsch - Allt till din gardinuppsättning. Letar du efter prisvärda gardiner och persienner till ditt nya eller renoverade hem ?

Vi på K-rauta erbjuder rullgardiner, mörkläggningsgardiner, gardinstänger . Jag är på jakt efter gardinskenor som man kan sätta direkt i taket för ett draperi som ska gå från golv till tak. Men att hänga gardiner så att de får rummet att se större och högre ut funkar för alla. Jag har prövat både IKEAs och . Ikeas stänger funkar helt enkelt inte till tunga sammetsgardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg