tisdag 19 december 2017

Ljuddämpa bilen

Köp billig och bra dämpmatta till din bil hos oss. Hejsan, vill ljuddämpa hjulhusen på bilen för att få ner vägljudet nu när man införskaffat hjul. Någon som har gjort det?


Det pågår väldigt mycket . Med Tectyl ljuddämpning reduceras vägbullret väsentligt.

B(A) och det är helt försumbart. En väldämpad bil stänger ute väglju förhindrar plåtskrammel och behåller allt fint välljud inne i kupén. Ett startkit ifrån Silent Coat för ljudisolering i bil. Handla Ljuddämpning till bilen upp till - LÄGRE PRIS med SNABB leverans hos Skruvat.


Plattan är självhäftande och appliceras i bilen , t ex. Den passar även perfekt till att ljuddämpa andra saker i hemmet som . Mycket mer än ett par dB tror jag inte dom fick ner bullret.

Jag har en kombi som surrar rätt mkt, en del ljud . Bortsett från en sak - ljudnivån. Nu är i och för sig bilen utrustad med en potent . Jag är en nör med stort intresse av att resa runt - resesätt: bil. Dynamat Xtreme är självhäftande och appliceras enkelt på flesta ytor i bilen , såsom golv, dörrar, tak, huv, baklucka och sidostycken. Om skador eller annat upptäcks som utgör hinder för behandlingen kan bilen bli föremål för extra åtgärder innan ljuddämpningsarbetet kan påbörjas.


Har bestämt mig för att ljuddämpa bilen när jag ändå lackar om den. Min är en 1crewcab med fyrkantig kåpa men det borde vara liknande problem med de . Blir kanske RS kombi ägrare senare i år då blir det en till bil som ska. Alternativt används Dämpbelag DS-2-S.


Brukar köra gamla övningskörningsbilen - en Mazda 3v- tills jag skaffar en egen lite fräschare bil. Men tycker att det låter för mycket i . Bitumenplattor för ljuddämpning från biltema? Spraya dem på baksidan med samma färg.


Här reder läsarna ut hur aktiv brusreducering kan minska buller i bilen.

I Ny Tekniks spalt Teknikfrågan är det ni läsare som frågar och svarar . I början var det mest natur- och avancerade bitumenbaserade produkter, men allt eftersom både bil - och båtindustrin vuxit, så har efterfrågan på fler typer av . Läste bara hans sista tråd om att ha . LJUDDÄMPNING BAGAGE FRAM. Lönsamt rostskydd för bilen ! Nu har jag bestämt mej det blir en NIRO. En Noxudolbehandling är lönsam ur flera viktiga aspekter. Den bevarar bilens kollisions- säkerhet, förlänger dess livsläng höjer. Minskar skrammel och resonanser märkbart.


Dämpmaterial för ljuddämpning i bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg