torsdag 19 november 2015

Laminerade sidorutor ljudnivå

Laminerade fönsterrutor hos vägfordon är en kvalificerad dödsrisk. Det är så att jag undrar om någon vet hur mycket mindre buller man får i bilen om man har laminerade sidorutor ? Ljudnivå med laminerat glas. Uppdatering, vinterhjul - Sida.


Vad ni än gör - välj laminerade rutor! Bilfrågan: Vilken bil är tyst? Bor där motorvägarnas asfalt är extra grov. Vad rekommenderar ni för bilar som går tyst på dessa vägar? Jag har tänkt att beställa laminerade sidorutor till min S40N.


Jag undrar om rutorna kommer att sänka ljudnivån i kupen tillräckligt mycket för att . Nu är det kanske svårt att jämföra Smed Vmen jag tycker att det är viss skilnad i ljudnivå mellan min Smed laminerade rutor och . Jag kollar på bilar och ser att dem flesta volvo modellerna har laminerat glas vad jag har förstått så är dessa sidorutor svåra att gå sönder? Ingetdera imponerar på grannen, men borde . BCONTROL är tillgänglig för alla typer av laminerat glas (vindrutor, sidorutor och bakrutor). Att använda akustiska glasrutor är ett enkelt och kostnadseffektivt . Läs specifikationer och jämför med andra bilar. Subaru Legacy sedan är bilen full av innovativa lösningar för perfekt kontroll och körning. Subarus tekniker har skapat en bil för både hjärtat och hjärnan.


Lexus GS 450h Sedan är en stilren och elegant hybridbil med en förbättrad körekonomi samt ett lägre utsläpp. Bilen klassas som världens snabbaste hybrid. Läs mer om Peuogeot på FACIT. Seat Altea XL Mini är den perfekta barnfamiljsbilen, med ett av världens största bagageutrymmen på 6liter så får du plats med nästan vad som helst. Går det att speca en fabriksny BMW med laminerade rutor?


Jag har laminerade sidorutor på min ena Cvilket ska ge något lägre ljudnivå. Mazdahar fått mer ljudisolerande material i golv, dörrar och tak, förbättrade dörrlister samt laminerade sidorutor i framdörrarna. Vi körde på Autobahn med fri fart och alla . Nu var kanske inte föregångaren den mest bullriga av . I kombination med den sexstegade elektroniska växellådan EGS finns . Däremot är ljudnivån i kupén förvånansvärt hög, trots ljudisolerade och laminerade sidorutor. Det slår en hel del från hjulställen längs de dåliga .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg