fredag 18 december 2015

Ölhållare virkad

Har förut fått förfrågan om mönster på mina tuttburkar och nyligen dök det upp igen så nu gör jag ett försök till en beskrivning. För ett tag sedan fick jag en beställning på en randig ölhållare , denna. Jag undrar om du virkar sånna ölhållare fortfarande och om de går att . Väldigt lätt och roligt att göra och det finns en uppsjö . Den är ju bara så otroligt snygg! Nu måste jag inhandla en bikinitopp som sitter bra så jag kan göra nåt liknande ;) Äger inte en enda .

Kalla dem vad du vill, det har i vilket fall som helst blivit en stor efterfrågan om dem, och det har blivit några till virkade sedan jag virkade den . Virkade påskfigurer i miniatyr - med MÖNSTER. Get your child noticed for all the right reasons and stand out as a model . Mitt kakfat - Ölhållare. Här kommer ett virkmönster på söta virkade boots att hålla värmen i! Den var inte virkad utan gjord av något annat material.


Sieh dir diese und weitere Ideen an! Glanzbilder - Victorian Die Cut - Victorian Scrap - Tube Victorienne - Glansbilleder - Plaatjes . Virkad börs som rymmer lite kort och pengar.

Jag hittade en dragkedja som var i lagom längd och utgick från den. Gjorde hål runt dragkedjan med en ullnål och . Jul-, Nyår- och Midsommarhelgen. Fick beställning på virkad katt så det var kul och såhär blev. En Ölhållare till bilen eller kanske en flaskvärmare till nappflaskan? Jag håller på för fullt att fixa grejer till sommarmarknaden den juli.


Projekt no:Ölhållare , perfekt till sommaren eller som gåva. Köp Stickad Snoppvärmare till bra pris online. Vi har Nordens största utbud med blixtsnabba leveranser. Välkommen in och fynda, vi har allt till.


Vinter = Camaro uppdatering! Original mittkonsolens fästen blir efter alla år utslitna och dåliga. Lika bra att bygga en egen, både roligt och svårt men nu är den .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg