tisdag 23 september 2014

Fälgfärg biltema

Specialfärg för målning av fälgar. Tack vare en ingående speciallack är färgen slag- och slitagetålig, samt tålig mot salt och grus. Problem med lackering av aluminiumfälgar? Vi har fälgfärg från Auto-K, Hagmans och vårt eget varumärke . Tänkte lacka en uppsättning .

Håller på att fräscha upp till-skolan-och-andra-ställen-cykeln. Förstår att det inte blir lika bra som pulverlack men på ett ungefär. Funkar feltemas färg tror ni? Köp auto-k fälgfärg på mekonomen istället.


Varför är inte biltemas färg bra då? Köp inte biltema färg , den har inga fördelar alls, eller jo den är ganska billig, men den täcker så dåligt så den blir inte mycket billigare ändå i . Hej Jag har några Plåtfälgar jag just fått blästrade och tänkte nu ta och lackera dom någon som har tips på bra fälgfärg ?

När jag sprutade på klarlacken så löstes . Sket även i grundfärg men det verkar sitta ordentligt vad jag kan se. Biltema fälgfärg , fanns hemma så den fick duga. Har redan lyckat slå i den . För bästa resultat bör man följa tillverkarens anvisningar. Multona vet jag är bra färg och kvalitet.


Hur Biltemas är vet jag inte men det är möjligt . Se dock till att använda rätt färg. Använd gallret som finns på alla . Fråga: Vilken fälgfärg använde du till sachsmotorn ? Finns det inte fälgfärg hos BILTEMA , men frågan är om det finns fälgfärg. Inte biltemas iofs, men andra färger har jag testat med (tillräckligt) gott resultat. Blir det totalfiasko om man trycker på Biltemas klarlack på Mekonomen.


Sen på med biltemas fälgfärg i svart. Eller ska man måla dom oxå ? Det kanske är dags att måla om huset eller måla ett konstverk på väggen?

Vi på K-rauta har roliga och spännande produkter att erbjuda dig som vill sätta lite . Biltemas fälgfärg vet jag inte om, men jag körde med Hagmans . Nån som har erfarenheter av Biltemas motorfärg? Joel Andersson till Biltema. Köpt inte Biltemas fälgfärg silver eller vad den heter, den är för mörk, jag hade satsat på något silver eller liknande för att få en snyggare look. Om det nu inte finns några genvägar: Vad köper man för färg till sin .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg