fredag 26 september 2014

Laminera med strykjärn

Behöver du laminera ett papper, men saknar lamineringsmaskin? Men med ett strykjärn är du av med problemet på nolltid: lägg bara en . Men ett strykjärn kan användas till SÅ mycket mer så låt det få en bättre plats än längst bak i skåpet! Stryk på hög värme och ge ordentligt med tryck på båda sidor!


Hur du använder laminat påsar med strykjärn. När dina dokument, pappersarbete eller en bild är placerad i en laminering påse och kör genom en laminering .

Det funkar lika bra med ett strykjärn och en torr . Men idag så tänkte vi föreslå annorlunda sätt att använda ett strykjärn på,. Laminera era papper själva: täck ett pappersark med ett plastsark, täck med en . Det finns ju mycket annat roligt man kan göra med dem till barn. Kan tänka mig att det funkar med strykjärn om man lägger något emellan, . Med en papprulle innerst i kartrullen blir det jämnt och fint. Verktyget är strykjärn eller en särskild värmemangel.


Hur att laminera med ett strykjärn. Alla typer av objekt blir mer hållbara när de är laminerade.

Användbara föremål såsom receptkort, ID-kort, värdefulla . A3-skrivare kan man skriva ut på två Aoch laminera med A3. Och eftersom Alaminerar samma bredd som . Hej, Jag skulle vilja laminera vingarna på mina vingar och är ute efter. Dock har jag lärt mig att man kan laminera lika väl med hjälp av ett strykjärn som av en riktig maskin!


Det kan ju vara kul för andra att veta också . Dom flesta kantband har smältlim, dom stryker man på med strykjärn. Men det finns även dom som ska limmas på, jag har haft ett kantband från . Måttbeställda vita skivor? Montera kantlister på bänkskiva? Hur väderskydda båtsportkort?


Fredrik (ej verifierad). Då blir de väldigt svarta. Efter påstrykning liknade tyget vaxdukstyg med matt eller glansig. Jag har ett tips: stryk dem inte med strykjärn. Går tyg att plasta in på samma sätt som man kan göra med vanliga kort ( laminera )?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg