tisdag 30 september 2014

Rödvinsfläck soffa

Som sommelier har jag förstås tampats med en och annan rödvinsfläck i mina. Ett fodral på en soffa är svårt att kränga av och doppa i mjölk exempelvis. En soffa , som klädseln inte går att ta bort från.


Salt kan väl bleka tyget? Hur får man bort rödvinsfläckar? Nå, hur gör man då för att få bort fläckarna .

Bästa knepen för att få bort sommarfläckarna. Ett sätt att få bort en färsk rödvinsfläck är att hälla på lite vitt vin, tvätta sedan i varmt vatten och . Oh no, rödvinsfläck på vita duken, vad gör du? Förmodligen häller du en hög salt på fläcken och hoppas att det funkar. För färska fläckar: badda fläcken med papper eller en bomullshandduk för att få bort så mycket av den som möjligt.


Rödvinsfläck på matta 300x200. En rödvinsfläck kanske inte är slutet på världen trots allt. Visserligen kan det kännas tråkigt att behöva . Det finns flera knep som fungerar.

Lär dig ta bort vilken fläck som helst från tyget på din soffa , tack vare. HUR TAR MAN BORT FLÄCKAR FRÅN VÄTSKOR I DIN SOFFA. Jag fick bort rödvinsfläckar på min nya vita soffa med hjälp av varmt vatten och en droppe yes direkt på fläckten samt mycket gnuggande med . Jag har fått hårfärg på min nya soffa det blev en stor fläck när jag torkade. Läs mer om Möbler, korv, burgare, möbler, soffa.


Har du fått en stor rödvinsfläck på soffan och i samma veva panik över hur du ska få bort den? En färsk rödvinsfläck försvinner också om du häller på lite vitt vin. Tvätta sedan i varmt vatten och tvållösning. Gamla vinfläckar liksom nya på . Beskrivningen av den äldre damens allt rödare ansikte och Harrys återgivning av hennes flåsande fräsande resulterade i en rödvinsfläck i Erikas vita soffa. Minns en kul fest hos mig, då det spilldes en stooor rödvinsfläck på den vita duken.


Jag tog då fram saltet och hällde på en ordentlig hög. Men med några enkla steg, fläcken kan tas bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg