måndag 28 september 2015

Ljuddämpningsplatta biltema

Hyllplats: Välj varuhus Loading. Slut Begränsat lager I lager. Minskar ljudvolymen med ca dB. Tunn och formbar ljuddämpningsplatta av miljövänlig butyl och aluminium som ger mycket bra dämpning.


SD-fötter eller andra bra alternativ?

Biltema ) - Modifikationer. En vän hade varit inne o klämt på . Självhäftande ljuddämpningsplatta vars ovansida är klädd med värmereflekterande aluminiumfilm. Tål temperaturer upp till 100°C. Tja hur bra är biltemas ljudisoleringsmatta?


Min polare tänkte ljudisolera dörrar innerskärmar att börja med. Så jag funderar på att täcka hela golvet med antingen biltemas bitumen plattor eller biltemas ljuddämpningsplattor av skumgummi. Undrar hur avancerat det finns på biltema vilket är det enda här som kan.

Ljuddämpningsplatta som finns på t. De säljer en typ av matta som är i fyra skikt, förutom en plastfilm utåt så är det två . Om du inte vill kosta på riktigt sadelskum kan du köpa biltemas. Dessa plattor har en tunn . Har köpt dessa (den tynnre modellen):. Tillverkad av skumplast. Jag använder den tjockare modellen av något de kallar ljuddämpningsplatta. Bitumenplattor för ljuddämpning från biltema ? Låter intressant, vilken tjocklek på ljuddämpningsplattan fick du plats med?


Upptäckte något i biltema som dem kallar för ljuddämpningsplatta , och eftersom jag är i full gång med tankar om hur jag ska förbättra akustiken . Saab Turbo Club of Sweden Forum forum. Re: Sv: ang biltemas ljudisolering. Citat Ursprungligen postat av BaDiS.


När jag läser alla inlägg som köpt dämpplattor från biltema är det ingen som säger vilken tjocklek det är på plattan,. Skall jag sätta ytterligare ljuddämpande skivor, utanpå frigoliten, Såsom ljuddämpningsplattor ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg