fredag 15 januari 2016

Epoxifärg biltema

Har ett flytspacklat garagegolv som jag nu har målat med biltemas epoxifärg. Importera epoxifärg till garagegolv? Runt fönstrena i akterruffen var plåten allt för risig för att rädda.


Jag har svetsat i ny plåt, renslipat övrig plåt och det börjar dra ihop. Biltemas epoxi - Hamnen.

Visa tråd - Tålig epoxy golvfärg till betong forum. Inget som helst fel på Epoxifärgen biltema har, de har ju inte gjort den själva. Jag hade nog hellre valt biltemas 2k golvfärg, en epoxifärg som säkert tål mer än julas 1k-färg. Används bla i brandstationer där brandbilarna kör in och ut.


Mitt golv är målat med epoxifärg för år sedan. Har hört att det kan bli blåsor när våren kommer och fukten . Har kollat på biltema , och med en snabb huvudräkning kommer jag behöva burkar av den färgen då den täcker kvadrat per burk, landar .

Instruktionsvideo om hur man målar med NM efterlys 779. NM Efterlys 7är en tvåkomponent epoxifärg. Halvblank, vattenbaserad 2-komponents epoxifärg , avsedd för . Jotun TDS - Hardtop AS 2-K. Såg igår när jag var på biltema att dem har 2K båtlack i en del kulörer som är blanka. Mohair For epoxifärg Matten- ocholjebaserad färg Vattenbas, farg Vattenbas.


Spraya inte på härdat material som t ex epoxifärg. Skinn färg biltema - Köp läderfärg till bra pris online - Stort kulörutbud hos. Beträffande slipmaskin använde jag en occilerande slipmaskin, ex.


Tvåkomponent mycket slitstark vattenburen epoxifärg. Mer information på sidan 9. Hagmans Klarlack 1K är en vattenburen, snabbtorkande och . Glesfingsystem och Klarlack är en tvåkomponent vattendispergerad epoxifärg för betonggolv . Det är extremt viktigt att all färg. Jag arbetar just nu med att måla kölen på min Maxi med Epoxifärg.


Men vid epoxifärg på golvet, hur gör ni mot väggen?

Städbarheten känns inte lika bra . Jag lackade i en epoxifärg (grund och färg i samma blandning) svart .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg