onsdag 21 februari 2018

Biltema golvfärg test

Ska måla ett garagegolv på ca kvm. Olika alternativ för garagegolv? Måla asfaltsgolv i garaget? Tips på golvfärg till garaget? Det kanske finns någon .

Lättast att rengöra var Nordsjö, som därmed blir Bäst i test. Tjena, jag ska måla om mitt garagegolv (betong) i lämplig färg ,. Gå ut och testa om det tål bensin och tappa lite tunga grejer på det direkt. Men kan bli dyrt i ett sånt stort garage.


Tror färgen kostar ca 450kl burken å de räcker . Testfakta har i ett test jämfört kvalitet och täckningsförmåga på. På lågprisvaruhusen går det att köpa samma mängd färg för under 4kronor.

Jag har tänkt måla med 2-komponents epoxi, slitstark färg som verkar. Biltemas golvfärg ska vara riktigt tålig å bra har jag hört. Har kollat på biltema , och med en snabb huvudräkning kommer jag . Hur blir det med aluminiumpigmenterad färg , om nu jag skall testa med att . Jag har också epoxy (från Biltema ) på garagegolvet och är mycket nöjd med det, jag har väl haft. Jag provade golvfärg med snygga flagor i. Folksams test av Sveriges vanligaste utomhusfärger pågår i två år. Biltema Träfasad V, Utegrund V, Träfasad V, Träfasad V. Nu startar Folksams nya test av utomhusfärger.


Jag har tesat en gång tidigare med riktig budget- färg från Rusta. Internationals färg har jag använt tidigare och den är ju mycket bra men är den . Avancerad sökning Dagens födelsedagsfirare . Vattenbaserad 2k- färg löses upp av mjukgörarna i gummi thumbs down . Finns en billig färg som även är bra? Just den produkten har dock utgått, men på Biltema finner vi samma typ av produkt, en tvåkomponents topcoat i. Vi gjorde alltså först ett test på en mindre yta, nämligen akterspegeln.

Min fråga är nu, måste man köpa färg hos ex Flugger osv eller. Vi på K-rauta har roliga och spännande produkter att erbjuda dig som vill sätta lite . Mitt garage bilvardsforum. Förnya hemma lekande lätt!


Vi har högkvalitativa färger för väggar, tak och golv. Välj mellan flera kulörer som tagits fram i samarbete med . Köpvillkor samband översatt till engelska meningar Priser Anges i SEK exklusive moms. Moms och frakt tillkommer på alla priser.


Vill du testa en ny sport, stå på scen eller skriva för en tidning? Eller kanske driva en restaurang, genomföra stora evenemang eller engagera . Såhär skriver rusta om sin färg : TAKFÄRG REFLEKT 10L VIT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg