måndag 13 oktober 2014

Fönsterputsmedel till kärcher

Diskmedel och vatten är det bästa. Att man ska undvika att putsa fönster . Efter att många lovordat kärcher fönstertvätt inhandlades en wigår (för den var prissänkt till ett ganska rimligt pris). Några droppar Yes diskmedel. Blanda alla ingredienser i en sprayflaska och .

Vilket fönsterputsmedel fungerar bäst? Få hjälp med fönsterputs i Stockholm. Frågar du tio olika personer kring hur de putsar sina fönster så kommer du att få tio . Tar effektivt bort fingeravtryck, smuts och feta fläckar. Batteridriven fönsterputs.


Enkel och bekväm fönsterputsning med batteridriven fönsterskrapa. Sprayflaska med tvättmunstycke.

Användarvänlig med kompakt och. Fördelar med Dammsugaren. Bra med bipackad fönsterputsmedel vilket förbättrar resultatet.


Ajax fönsterputs gör fönster och speglar skinande rena utan att det blir flammigt. Totalvikt inklusive emballage, kg. Passar till, Karcher WV Plus . Jag köpte en förra året och jag minns inte att jag fick med någon rengöringsmedel att fylla på med(späda ut med vatten) fick ni . Knappt använd fönsterputs säljer pga dubbletter. Säljes av: Petra Holm maj 11:34.


Visa på karta (Malmö, Sydväst). När jag var städare så använde vi också diskmedel. Jag tror att det går med vilket som, men man tar rätt mycket.


T-spriten använder man väl . Till: Johan Från: Helene Mer information: . Handla fönsterputs till din verksamhet hos oss. FÖNSTERMEDEL KÄRCHER RM500.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg