tisdag 14 mars 2017

Frostvakt hundkoja

Jag köpte en frostvakt för några hundralappar till kojan. Hundkoja med värme, men vad ? Liten och kompakt frostvakt som förhindrar frost i mindre utrymmen. Prisvärd renovering och förvaring.


Har justerbar termostat. Att man ställer in termostaten så att elementet bara går igång om temperaturen går ner under .

Alla har inte sådana hundar men om hunden inte kan vara i möblerade hem ensamma så funkar ju kojan bra såvida där inte sitter en frostvakt. Detta med hundgård och hundkoja är helt nytt för min del. Perfekt som skydd för monterad frostvakt i hundkojan Frostvakten köps p. Skydd frostvakt hundkoja. Min lilla frusna hund ska få en uppvärmd hundkoja som jag har köpt begagnad.


Värmematta (i så fall med vad över) eller en frostvakt ? Värmare till hundkoja 2W. Värmeelementen är skyddade så att hunden inte kan .

Ett minielement som håller kylan borta. Den är på 8mför att va exakt. Hej, Jag tänkte ge mig på att bygga en hundkoja till mina två jack. Jag skulle vilja ha lite värme i d. Nu säljer vi våran hundkoja då vi inte har användning för den.


Frostvakt Vinterisolerad Vinkel för skydd för hunden och plats . Som värme finns oxå alternativet med en sk. Jag håller på att bygga en hundkoja och undrar vad ni rekommenderar för värme. Isolerad hundkoja till salu, fint skick men kan behöva en städning invändigt. Kojan hämtas och lyfts på . En frostvakt av märket Anslut ingår.


I vinter är det min tur att behöva frostvakt. Jag minns en diskussion här förra året, men inte vad den mynnade i. Ni som prövat, vad är bäst men .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg