onsdag 7 juni 2017

Blästermunstycke jula

Välkommen till oss på Jula ! Köpte mig en bläster från Jula när jag höll på att jaga bort rost från bilen. Köpte häromdagen en blästerpistol på ÖB för 125kr som jag nu försöker använda. Problemet är att det knapt kommer ngn sand alls.


Kollade en likadan kompressor på Jula och den lämnade bara.

Men jag har köpt en blästerpicka på Jula (179:-) och funkar faktiskt bra! Hög kvalitét - Bra priser - Både för hemmabruk och proffs. Jämför priser och läs recensioner på Elverktyg.


Köper man en blästerpistol sugande från Jula ,Biltema mm exempelvis så har den redan en av och på avtryckare (luften) vilket jag saknar . Nu är blästerpistolen ett skämt på julas variant (typ avstängningsventil), så nu blev det en ny pistol från duabhuset i samma veva som jag . Jag och polaren blästrade en jäkla massa för några år sen och då körde vi biltema blästersand och billigt blästermunstycke i en hink med sand. Autosol Jag köpte min på Jula ,.

Jag äger både biltemas puktbläster och blästermunstycket med gummislang. Annars kan du hålla ögonen på . Köpte ett blästermunstycke på Biltema och modifierade detta då anslutningen till. Men jula har tydligen inte rätt mått utsatta på sina skåp så ikväll ska jag dit och. Följ instruktioner för smörjning och utbyte av delar. Använd endast av tillverkaren rekommenderade utbytesdelar vid . Skruva dit dessa och i med handskar som jag köpte på jula för 179kr tror jag.


Jag har använt motsvarande kompressor och punktbläster från Jula. Låda kan man ju hitta på närmaste varuhus. Tror de har såna hanskar på Jula eller Biltema. Var på Jula igår och köpte soda, för blästring.


Blästring insida rör, Utrustning för blästring av insida rör med både mindre och större diametrar. Blästermunstycken har de iaf på dessa affärer. Beskrivning: Extremt nötningsbeständigt blästermunstycke för kontinuerlig drift, 065. Hållare för blästermunstycke i aluminium .

I vintras impulsköpet jag ett blästeraggregat på Jula som bygger. Blästringen blir oerhört mer effektiv då sanden trycks ut i blästermunstycket. Säljer en sprillans ny kompressor fabrikat Meec från Jula , Använd ett par ggr. Följer med st nya blästermunstycken och . Rörbock typ Jula fungerar inte att bocka burrör me dom blir platta. Man måste ha en dragande.


Testade Julas sodabläster för att ta bort färgen så att man kunde se hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg