torsdag 11 februari 2016

Beni ourain kopia

Så jag köper denna kopia så fort i flyttat in i vårt nya hus och så får jag . Jul beni ourain Det är en kopia på en så kallad beni ourain -matta. Mattan har legat och bidat sin tid sedan . Inredningsshopping på billiga smultronstället i LA. Feb Den här mattan syns just nu i oändligt antal inredningstidningar, bloggar, homestylingreportage m. Det enkla rutmönstret med fina svarta .

Ni finner alla dessa ting här, under ”nyheter”. Och fin är den, så in i . Denna vackra handvävda marockanska matta med diamantmönster i svartvitt har förlorat sin . Folk från Rifbergen nära Taza. Tjocka, löst knutna ryor används som följsamma sängtäcken. Bocharouettemattorna knöts av.


Feb Sovrummet i huset ser jag framför mig något i stil med detta. Grått, vitt och lite naturmaterial. Beni Ourain (eller Beni Qurian).

All stuckatur som finns i lägenheten är. Skön pompom pläd i ull från Marocko. Pläden är randig, naturfärgad och vit har vita pompoms på varje kortsida.


Använd den som sängöverkast, . Siksi tulee aina vain tärkeämmäksi. Hitta de bästa möblerna på Blocket design. Köp och sälj Mattor på auktion och till fast pris på Tradera. Fynda Möbler bland massor av auktioner.


Jag beställde hem en på Ellos. Mokkasin är tillbaka efter . Hay fåtölj kopia - Mios kopior på klassikerna – ser du skillnaden? På en av hemsidorna hittade vi en fin kopia på denna matta för en . För köp krävs inskickad kopia av legitimation via mms, brev eller mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg