torsdag 23 juni 2016

Punktbläster kompressor

Tryckluftsdriven punktbläster för borttagning av rost, lack, grader och andra beläggningar. Behållare, volydl. Men att köpa en kompressor och en punktbläster känns inte helt. Kompressorkompromisser och.


Räcker tex denna kompressorn ? Blästra med saker från biltema.

Min blästerpistol funkar skitkasst, gör jag ngt fel eller. Frågan är om jag kan köra t. Luftåtgången är stor, ofta mer än 3liter i minuten, vilket kräver en hyfsat stor kompressor. Till blästerpistolen är en slang ansluten som man . Jag ska laga rost på bilen och har tänkt punktblästra.


Saknar kompressor och har tittat en hel del på Biltemas grejjor. Det behövs en rejäl kompressor för att köra en blästerpistol, jag använde samma biltema blästerpistol, och sand från biltema, sanden var ju . Nån som vet om det funkar att punktblästra med en lite mindre kompressor ?

Kraftfullare kompressor och bättre bläster borde göra susen. K 3hk 300l m tillbehör:mutterdragare, punktbläster ,blästersan munstycken,mejselhammare,tvättpistol,luftpåfyllare med mätare . Jag har inhandlat en punkt bläster och en vanlig blästringspistol på biltema ( länkar nedan). Samma kompressor finns hos Biltema, men då med en mer avlång. En punktbläster går också att använda med en mindre kompressor , driften . Blädtermunstycke och blästersand. Om inte lufttanken kan tömmas på tryckluft när kompressorn stängts av,.


Workman´s oljesmorda kompressorer kan användas till spikpistoler,. Transporteras med fordon med ( 50mm) . Försäljning av Mini kompressor , färgspruta och en punktbläster. Mjo jag behöver snart skaffa en liten kompressor , men har ingen aning om.


Har provat,pumpa,blåsa och köra med punktbläster och det . Kort om kompressorer Att tänka på vid valet av kompressor : Börja med att gå igenom ditt. Everything else: Hur mycket kompressor behöver. Man behöver egentligen ha tillgång till kompressor och punktbläster för att det inte ska va meningslöst.


För att få bort all rost ur porerna så . Hade inte skadat om man slapp köpa en kompressor också men måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg