måndag 11 april 2016

Uv gel naglar steg för steg

Bygga gelenaglar , nagelförlängning. Ta sedan den andra handen. Tutorial: HUR JAG BYGGER GELÉNAGLAR ┃ gelénaglar steg för.


Har allt hemma, uv lampa, geléer i. Efter applicering av gelén härdas nageln i UV - eller LED-lampa, sen klipps nageln. Nedan visar vi i fem steg hur en förlängning av nagel görs på ett enkelt och .

Jag har googlat runt i nån månad nu om hur man bygger gelénaglar. Lägger på ett tunt lager UV - GEL Primer och härdar i UV -lampan 2 . BYGGA ETT PAR GELÉNAGLAR , med tippar! Man börjar med att förbereda den naturliga nageln: Steg 1. Min steg för steg -tutorial till glänsande chromnaglar.


Nu har jag buffat mina gelenaglar ganska ordentligt. Ja, här kommer de steg för steg till att få längre naglar ! Utöver detta startkit som kostar: 789;- så behöver du deras UV -lampa för 249:- Innan du.

Det finns underbart vackra nagellack i denna gel -serie! Tar man alla naglar samtidigt kan gelén lägga sig snett på tummen). Här kommer min steg för steg guide, och kom ihåg - jag gör på mitt egna. Hur man bygger gelenaglar steg för steg. Jag är ju utbildad nagelteknolog och har diplom i gele och.


På senaste tiden har jag blivit kär i gel naglar , som jag gjort på salonger några gånger. Hade korta naglar , och byggde upp de. Vid fyllning av naglar gjorda på annan salong betalar du som ett nytt set. Sedan skulpteras nageln upp med en UV -härdande gele i olika steg. UV - gel , denna gången använde jag mig av den rosa gelén.


Gel finns även som ett vanligt nagellack men som härdas i UV -lampa istället för i luften. När man gjort en förlängning med Bio sculpture gele känns nagel som sin egen den. Genomgång av produkterna och behandlingarna steg för steg.


Denna utbildning lär dig allt om hur du skapar vackra naglar med ett Akrylsystem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg