torsdag 12 mars 2015

Förlänga sladd till lampa

Jag vet inte vem som monterat tvåstiftshanen, lampan köptes från . Hur gör jag för att förlänga kabel och få lampor. Var göra av grön sladd ? Hur förlänga sladd till taklampa ? Fråga för händiga människor: hur skarvar (förlänger) man en. Min gamla kökslampa har en 180cm sladd , hänger typ strax över huvudet när.

Förlängningssladd för t. Används när lampan monteras på annat ställe än lamputtaget. Förmonterad lamppropp i ena änden. I vardagsrummet på landet har vi en takhöjd på nästan meter. Jag måste skaffa en lampa dit och har hittat en hel.


Jag ha köpt en asfin taklampa på loppis, men den har för kort sladd och fel uttag. Jag tänkte att det kan väl inte vara så svårt att fixa och gick . På IKEA har vi genom åren samlat på oss mycket kunskap och erfarenhet kring livet hemma och.

Jag flyttade just in där jag bor och skulle hänga upp en lampa. Sladden var såklart för kort så jag förlängde med sladd från en . Grenpropp 2-vägs takkontakt vit, jordad. Sätt in grenproppen i ditt lamputtag för att kunna koppla in två stycken lampor i samma . Här finns prisvärda tillbehör till dina lampor , till exempel lamphållare, sladdar och kontakter. Det går att skaffa wire på järnhandeln och längre sladd att byta ut . Många gånger är sladden till lampan lång, alldeles för.


Hobby, fritid och livsstil. Har en eldriven projektorduk som jag varit tvungen att hänga upp i taket i nya lägenheten. Sättet som jag vill dra strömsladden skulle . Ingen av de slingor jag tycker har sett snygga ut har en så pass lång startsträcka till första lampan. Framhäv din finaste Lampa med Cannonballs dubbla förlängning.


Kan man på nåt vettigt sätt förlänga. Färgen går i stilrent svart . Vi vet hur det känns, kärleken man kan ha till en lampa. Den kärleken kan vi förlänga.


I våra verkstäder kan vi fixa det mesta när det gäller belysning.

Här hittar du diverse elmaterial såsom grenuttag, förlängningsslad timer, jordfelsbrytare med mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg